weekend

1 2

7 comments

  1. No bardzo mnie cieszy ten twoj drugi blog,bo to oznacza wiecej zdjec ,ktore lubie.
    Przypomnij mi tylko z jakiego mc byla twoja malutka?

    1. umiesz motywować :-) dzięki! gdyby słońce jeszcze mogło dłużej świecić w ciągu doby… Z października jest N., jeśli dobrze pamiętam, wspominałaś o 3m różnicy…?

  2. Eee, ciebie pewnie motywowac nie trzeba.podejrzewam, ze masz jak ja, czyli ze uzaleznilas sie od robienia zdjec i jak dwa dni nie zrobisz to rece swierzbia,a chowac je w mapach na komputerze …bez sensu;)
    a no ta, 3 mc.Zadna roznica na tym etapie;)

    1. Oj,cala masa zapewne!Ja tych blogow nie szukam,to one znajduja mnie.Do niektorych dotarlam,ale na chwile i docierac juz nie chce,pomimo ze sa popularne.Ja mam swoja bardzo subiektywna liste,stanowiaca moja codzienna lekture i sa na tej liscie takie,ktorych wpisow nie moge sie doczekac,albo takie na ktore po prostu milo mi sie zaglada,a sa tez takie ktore odwiedzam tylko po to by sie irytowac;taka ze mnie masochistka.W kazdym razie zdjecia Kasi sledze od miesiecy;odkad kibicowalam
      Jej w konkursie w ktorym razem bralysmy udzial.Mamy corki w tym samym wieku,podobny gust,obie lubimy robic zdjecia i tak to wlasnie:)

Leave a Reply

