donuts

20130207a 20130207b 20130207c

6 comments

  1. Zabawne to pierwsze zdjecie.A ja taka ochote dzis na faworki mialam,ze chyba bedzie sie trzeba zebrac i je w koncu zrobic samej…
    P.s.no nie gadaj ze nawet tace mamy takie same?…villeroy&boch?

    1. Zara Home akurat, ale słabość do Villeroy’a mam ogromną :-) psst… też czekałam na czwartek ze względu na faworki najbardziej!

  2. Na telefonie ogladam ale i tak bardzo podobna jest;) ja mam slabosc (ale kupowalam czesciej jak nie mialam dziecka) do Iitala ,jesli chodzi o rzeczy kuchenne;)

  3. No to ja się jednak wyłamię, bo w tłusty czwartek mogłabym jeść wyłącznie pączki! Nie wiem, może po prostu nigdy nie trafiłam na dobre faworki… A ten czekoladowy krążek ze zdjęcia będzie mi chodził dzisiaj po głowie;)

    1. Posypka w gwiazdki też mnie zachwyciła! Lokalny Piotr i Paweł nadrabia brak Dunkin Donuts. Na niewiele licząc o 17 wpadłam sprawdzić, czy jeszcze coś się ostało. Trzymałam kciuki, żeby chociaż różowy pączek mieli a nie tylko czekoladowy. Posypka w gwiazdki była bonusem, którego kompletnie się nie spodziewałam.

Leave a Reply

